Pristatymas

  •  Mokestis už pristatymą ir pristatymo trukmė gali kisti priklausomai nuo pristatymo adreso ir norimo gauti produkto tipo

     Mes darome viską, kad pristatytume prekes nustatytu laiku. Tačiau kartais dėl nenumatytų aplinkybių vėlavimas neišvengiamas. Mes nesame atsakingi už vėlavimą ir prekių nepristatymą numatytu laiku, jei tai visiškai ar dalinai priklauso nuo aplinkybių, kurių mes negalime įtakoti.

    Jei jūsų nurodytu adresu nėra nė vieno asmens, galinčio priimti pristatytą prekę, bus paliktas raštelis, kuriame bus nurodyta, kur dabar yra jūsų užsakytos prekės (jos gali būti ir pas jūsų kaimyną). Jūsų užsakymas taip pat gali būti sugrąžintas į kurjerio sandėlį. Tokiu atveju raštelyje bus nurodyta, kaip galite atsiimti užsakymą.

    Prekių sugadinimo ar praradimo rizika yra mūsų atsakomybė iki dienos, kai prekes gaunate (įvykdžius apmokėjimą) arba iki pirmojo bandymo pristatyti prekę.

    Sumos už pristatymo paslaugas grąžinimas gali būti atliktas tik remiantis jūsų legaliomis teisėmis, kaip numatyta Nuotolinės prekybos vartotojų apsaugos reglamentu 200 ar kitais taikomais įstatymais.

     

     Kokie yra pristatymo ir grąžinimo įkainiai?
    1.Pristatymas Lietuvoje yra visada nemokamas.

    2.Grąžinimas irgi nemokamas, jeigu naudojatės mūsų grąžinimo instrukcijomis ir mūsų kurjerio paslaugomis.